آیا خرید حصوزی برای مشتری ممکن هست ؟

خیر از آنجایی که جانبی فروشگاه اینترنتی است، لذا خرید و تحویل سفارش تنها از طریق سایت امکان ‌پذیر می باشد.

در چه ساعاتی میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟

سفارش کالا در تمامی روزهای سال به صورت ۲۴ ساعته امکان پذیر است.

آیا می توانم در روز های تعطیل و نیمه شب نیز سفارشات خود را ثبت کنم ؟

شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت کنید.

 چه اطمینانی برای خرید از فروشگاه زیبا فی وجود دارد؟

فروشگاه زیبا فی  دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است .

آیا فروشگاه دارای شبعه دیگری میباشد .

هیچ شعبه یا نمایندگی در سایر شهرها ندارد و دفتر اصلی آن نیز در شهر تهران است.

آیا بعد از ثبت سفارش نیاز است برای اطمینان از درستی آن با فروشگاه اینترنتی زیبا فی  تماس بگیرم ؟

خیر ، بعد از ثبت سفارش تمام مراحل از طریق ایمیل یا پیامک به اطلاع شما خواهد رسید و در صورت نیاز کارشناسان خدمات پس از فروش با شما تماس خواهند گرفت .

آیا می توانم سفارشم را تلفنی ثبت نمایم ؟

خیر ، امکان خرید آنلاین برای شما فراهم شده است که می تواند تجربه خریدی دلچسب و منحصر بفرد را برای شما به ارمغان آورد.

قوانین انتشار نظر در سایت چگونه است

کامنت گذاری در سایت، صرفا در رابطه با کیفیت محصول و تجربه استفاده از محصول  توسط خریداری.  میباشد جهت اطلاع عمومی.

چه محصولاتی را میتوانم سفارش دهم؟

تمامی محصولاتی که در سایت با عنوان موجود نمایش داده شده و برای آنها قیمت تعیین شده است.

آیا میتوانم چند محصول را به صورت همزمان سفارش دهم؟

بله، شما میتوانید از یک محصول به تعداد زیاد و یا چند محصول مختلف را به صورت همزمان سفارش دهید.

آیا امکان اینکه در هنگام خرید، سفارش را به آدرس دیگری ارسال شود وجود دارد؟

بله- ارسال به آدرس دیگری را انتخاب می کنیم و مشخصات و آدرس تحویل گیرنده را پر کنید.

آیا برای خرید از فروشگاه اینترنتی زیبا فی ، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله ، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

چگونه میتوانم از کد تخفیف استفاده کنم ؟

در بعضی مواقع بصورت دوره ای و مناسبتی کد تخفیف از طرف فروشگاه به مشتریان ارایه میشود در هنگام خریدبا وارد کردن کد تخفیف ، تخفیف شما روی فاکتور شما اعمال می شود.

هزینه ارسال کالا چگونه است :

سفارشات بالای ۱۵۰ هزار تومان بصورت رایگان برای سراسر کشور ارسال میشود. اما به سفارشات زیر ۱۵۰ هزار تومان مبلغ ۱۰۰۰۰ تومان هزینه ارسال کالا برای کل ایران در نظر گرفته شده است.

بعد از ثبت سفارش چقدر طول میکشد کالا به دست ما برسد ؟

براساس مسافت و نحوه ی تحویل سفارش مدت زمان ارسال متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه ارسال کالا مراجعه نمایید.

 

آیا امکان بازگرداندن کالا وجود دارد؟

بله، شما تا ۷ روز پس از تحویل کالا می‌توانید سفارش یا کالای خود را بازگردانید، توجه داشته باشید پس از ۷ روز امکان بازگرداندن کالا وجود ندارد. (راهنمای کامل عودت کالا)

ضمانت اصالت کالا

زیبا فی  تمامی کالاهای که  در سایت خود ارایه مینماید اصالت کالا، تاریخ انقضای درست محصول با اطمینان تضمین مینماید .

ضمانت تاریخ انقضا تمامی کالاهای در زیبا فی عرضه میگردد  بالای ۶ ماه و کالاهای خارجی موجود ، بالای ۴ ماه تاریخ انقضا دارند و این تاریخ انقضا تضمین می شود. در صورتی که تاریخ انقضای کالایی کمتر از زمان مذکور باشد، تاریخ انقضای آن در صفحه محصول و در فاکتور اعلام می شود و به اطلاع مشتری می رسد تا مشتری با آگاهی کامل از شرایط خاص کالا خرید انجام دهد.

چگونه می توانم مبلغ خرید خود را پرداخت کنم؟

همه مشتریان عزیز فروشگاه زیبا فی می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‌های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ خرید خود را پرداخت نمایند . همچنین جهت رفاه حال شما، فروشگاه اینترنتی زیبا فی  امکان پرداخت در محل  فقط در شهر تهران و امکان واریز کارت به کارت به شماره کارت‌های اعلام‌شده در وب سایت را به وجود آورده است. برای اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر لطفا به صفحه شیوه‌های پرداخت مراجعه کنید.

از کدام کارت‌های بانکی برای پرداخت هزینه خرید آنلاین خود می‌توانم استفاده کنم ؟

شما می‌توانید با استفاده از تمام کارت‌های بانکی که عضو شبکه شتاب ، مبلغ خرید خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

برای پرداخت در محل چه شرایط و محدودیت هایی وجود دارد؟

متاسفانه در حال حاضر برای تمام مناطق کشور امکان پرداخت در محل وجود ندارد فقط  خریداران در شهر تهران امکان پرداخت در محل را دارند..

در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ آن از حسابم کم شود چکار کنم ؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می دهد. در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد ، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.

آیا پرداخت اینترنتی در زیبا فی امن است ؟

بله . ما سعی کرده ایم پرداخت اینترنتی را به گونه‏‌ای طراحی کنیم که امن و راحت باشد.