ضمانت بازگشت کالا :

 

امروزه یکی از عوامل موثر در حفظ رضایت مشتریان، خدمات پس از فروش مناسب است تا مشتریان بتوانند با اطمینان و آرامش کامل اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود نمایند. ما در زیبا فی  از همان ابتدای کار اصول مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم. که  علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت، محصولات خود را با گارانتی های مناسب و در خور مشتریان عرضه نماییم  تا در نهایت رضایت مشتریان  را کسب نمایم. در راستای رسیدن به این مهم، فروشگاه اینترنتی زیبا فی  در مواردی که مشتریان با مشکلاتی مواجه می شوند که نیاز به استفاده از خدمات پس از فروش دارند، ۷ روز ضمانت بازگشت در نظر گرفته است. که مشتریان گرامی میتوانند با رعایت ضوابط و شرایط  زیبا فی اقدام نمایند.

 

شرایط ضمانت بازگشت کالا به شرح زیر است:

مشتری به هر دلیلی قبل از ارسال کالا از خرید خود منصرف شده باشد:
در چنین حالتی اگر پس از ثبت سفارش و قبل از ارسال کالامشتری منصرف شد باید انصراف خود را به واحد  خدمات پس از فروش مشتریان اعلام نماید و سپس در خواست انصراف خود را از طریق پست الکتریکی ثبت نماید پس از تایید کارشناسان مربوطه  مبلغ پرداختی ظرف مدت  ۲۴  ساعت به حساب مشتری واریز میگردد.

در صورتی که مشتری بعد از ارسال کالااز خرید خود انصراف دهد:
در صورتی که مشتری پس از ارسال سفارش از خرید خود منصرف شد، باید به واحد خدمات پس از فروش انصراف خود را اعلام  وسپس  در خواست خود رادر قسمت پست الکترینکی  ثبت نماید  . کالا پس از بازگشت به انبار توسط کارشناسان بررسی میگردد در صورت تایید بودن  مبلغ سفارش حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت به حساب وی واریز خواهد شد.

توجه :

۱ـ انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمپ، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا توجه فرمایید

۲ـ امکان انصراف از خرید برای کالا‌های آرایشی و بهداشتی که پلمپ نیستند به دلیل رعایت موارد بهداشتی امکان پذیر نمی‌باشد.

در صورتی که کالا دریافتی معیوب باشد :

کالای که توسط مشتری خریداری  شده باشد و دارای نقص های مانند (شکستگی ، پلمپ نبودن ، تاریخ مصرف گذشته )و یا هرگونه عیوب ظاهری دیگر باشد میبایست حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا  به واحد خدمات پس از مشتریان اطلاع داده و سپس در قسمت پست الکترینک درخواست خود را ثبت نماید . تا توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه ظرف مدت  ۲۴ تا۴۸ ساعت به مشتری پاسخ میدهند .

در صورت تایید توسط کارشناسان و اعلام عودت کالا به مشتری پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت مورد اعلام شده توسط مشتری را مورد بررسی قرار می‌دهد در صورت صحت کالا تعویض یا وجه آن عودت داده می‌شود در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد

توجه :

۱ـ استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود عودت داده شود.

۲ـ برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت ارسال گردد.

در صورتی کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد:
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات و شکل ظاهری در وب سایت  مغایرت باشد خــریدار  باید حــداکثر طی ۲۴ ســاعت پس از دریافت کــالا، به واحد خدمات پس از فروش از طریق تلفن  موضوع را اطلاع  و سپس درخواست خود را در پست الکترینکی ثبت نماید .

در صورت تایید توسط کارشناسان و اعلام عودت کالا به مشتری پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت مورد اعلام شده توسط مشتری را مورد بررسی قرار می‌دهد در صورت صحت کالا تعویض یا وجه آن عودت داده می‌شود در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد

 

توجه :

۱ـ استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود عودت داده شود.

۲ـ برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت ارسال گردد.

 

نحوه ارسال  کالای مرجوعی :

۱ـ قبل از ارسال  با کارشناسان خدمات پس از فروش تماس بگیرید. تا همکاران این بخش به شما راهنمایی بدهند
۲ـ از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش فروشگاه زیبا فی  جداً، خودداری کنید. هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی و هماهنگی با پشتیبانی و بدون انجام مراحل شرایط مرجوع کالابه  زیبا فی  بر عهده مشتری می‌باشد

۳ ـ برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود

۴ـ از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

۴ـ در صورتی کالای ارسالی همراه هدیه یااشتانتیون و تمامی ملزومات آن میباشد  آنها را نیز به همراه کالا اصلی ارسال نمایید.

۵ـ برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

کالای برگشتی را چطور به زیبا فی ارسال کنید:

۱ـ در شهر تهران جهت بازگردانند کالای مرجوعی خود از طریق مامورین جمع آوری این فروشگاه با خدمات پس ازفروش مشتریان هماهنک نمایید .

۲- در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز  به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.

 

هزینه ارسال کالا :

۱ـ در صورتی که ایراد، آسیب دیدگی و یا وجود مغایرت ظاهری و فنی   به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش این فروشگاه  برسد، هزینه‌های ارسال به عهده این فروشگاه  خواهد بود.

 

۲ـدر صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

توجه :

برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی را به شماره      ۰۰۰۱۱۱ واتساپ کنید تا هزینه ارسال  به حساب مشتری واریز گردد.